Ga naar inhoud

Bestanden kwijt


Seijin

Aanbevolen berichten

Thuis hadden wij een netwerk, waarop de verschillende gezinsleden kunnen inloggen en zo bij hun persoonlijke mappen in het officepakket konden komen. Ook hadden wij outlook, maar heb ik nu een gmail account. Nu zijn we onlangs overgestapt op een andere provider. Mijn vriend heeft zich hiermee tot nog toe bezig gehouden, maar deelde mij vanmorgen dat hij niet meer weet of we al onze oude bestanden die in het Office pakket waren nog kunnen terughalen, want die kunnen we sinds de overgang naar de nieuwe provider niet meer benaderen/terugvinden.
Ik weet dat ik weinig details geef, maar is er iemand die weet of en hoe we deze documenten nog terug kunnen halen. Ik heb een eigen bedrijf en kan dus nu niet bij mijn zakelijke maar ook privé bestanden. Klinkt lullig, want als ik me er zo nu in verdiep had hij gewoon een back up moeten maken.

Weet ook iemand hoe ik nog mijn oude mails kan benaderen in outlook? Ik heb gelukkig wel zelf de e-mail adressen gedownload voor de overgang, omdat hij daarvan vantevoren aangaf dat ik geen outlookadres meer zou kunnen hebben, maar over het Office verhaal niets ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.