Ga naar inhoud

gewone boksen op pc aansluiten


misterm

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb hier nog een deel gewone boksen staan die vroeger op de tv waren aangesloten maar we hebben er nu nieuwe en ik zou deze graag op mijn pc aansluiten.

Nu is het probleem dat deze 2 aparte kabels heeft zwart en rood (- en + veronderstel ik) en mijn pc heeft alleen de originele aansluitingen en mijn vraag is als er een mogelijkheid is om de boksen aan te sluiten op mijn pc.

Ik heb al redelijk wat op het internet gezocht maar zonder resultaat

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc kan die sowieso niet aansturen als er geen versterker tussen zit, dus je zal eerst nog ergens een versterker moeten opduikelen als je die wil gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pc kan die sowieso niet aansturen als er geen versterker tussen zit, dus je zal eerst nog ergens een versterker moeten opduikelen als je die wil gebruiken.

Een kleine noot hieraan toevoegen. De poorten speaker out en mic out op uw geluidskaart zijn wel versterkt door de geluidskaart zelf. Het gaat hem natuurlijk niet over enorme wattages maar je kunt er aardig tot +40dB versterking mee krijgen.

Natuurlijk niks zonder de gewenste aansluitingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speaker out is genoeg versterkt om kleine luidsprekertjes voor pc's mee aan te sturen, maar die kunnen nooit overweg met echte luidsprekers (impedantie is sowieso te klein van gewone luidsprekers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De normale standaardversterkers zoals die in een componentketentje zitten. Meestal zijn dat units met geintegreerde radioontvangst & CDspeler en een aux ingang, dan moet je je pc op die AUX ingang zetten & de luidsprekers aan je versterker hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.