Ga naar inhoud

kan mijn software in configuratievenster niet meer openen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Sinds een paar dagen kan ik mijn Software scherm (dat weergeeft welke software aanwezig is op de pc) dat in het Configuratie Scherm zit, niet meer openen.

Mijn PC zit te broebelen dat hij rundll32.exe niet kan vinden in C:/Windows/system32/rundll32.exe

Waar kan ik deze terugvinden en terugplaatsen zodat ik terug mijn software menu kan openen, omdat ik paar software delen willen verwijderen en dat gaat niet zonder dit scherm.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Windows XP Home SP2 is mijn besturingssysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Symptomen

Wanneer u het Configuratiescherm opent, wordt een foutbericht weergegeven met de volgende strekking:

Windows kan C:\Windows\Rundll32.exe niet vinden. Controleer of u de naam goed hebt getypt en probeer het opnieuw.

Oorzaak

Dit probleem doet zich voor als het bestand Rundll32.exe ontbreekt of beschadigd is. Het probleem kan ook worden veroorzaakt door een virus.

Oplossing

Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen:

1.Plaats de cd-rom van Windows XP in het cd-rom-station.

2.Klik op Start en klik op Uitvoeren.

3.Typ expand X:\i386\rundll32.ex_ c:\windows\system32\rundll32.exe in het vak Openen,

waarbij X de letter van het cd-rom-station is.

4.Start de computer opnieuw op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen echte windows CD.

Mijn pc had een voorgeïnstalleerde versie van windows XP. Ik moest alleen nog herstelschijven maken.

Kan iemand mij vertellen waar ik ergens dit bestand kan vinden op het internet.

Want ik wil mijn office verwijderen en daar office 2007 opzetten, maar ik kan nu mijn office niet verwijderen vanwege de error eerder vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.