Ga naar inhoud

Tijdelijk Profiel Windows 8.1


xWeZeLx

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een medion computer met Windows 8.1, maar als ik inlogde zei hij "Windows voorbereiden".
Als ik ingelogd was gaf hij een melding dat ik was ingelogd op een Tijdelijk Profiel en ik geen toegang heb tot mijn bestanden, plus dat de bestanden die opgeslagen zijn weer zouden verwijdert worden.
Er is maar 1 account op die computer (administrator account). Ook was ik al mijn bestanden kwijt, mijn muziek, afbeeldingen, documenten...
Als ik naar Deze Computer -> C:\ ging en ik dubbel klikte op gebruikers dan stond mijn account daarbij en daar stonden mijn bestanden er nog in, gelukkig...
Nu had ik gelezen dat iemand Malwarebytes had gerund en dat het probleem was opgelost.

Dit heb ik ook geprobeerd, maar dit gaf mij nog meer problemen.
Ik runde Malwarebytes en hij vroeg om opnieuw op te starten, dus ik startte de computer opnieuw op.
Nu gaf hij niet aan "Windows voorbereiden". Maar...

Mijn achtergrond afbeelding is weg.
post-33686-0-33438200-1449146487_thumb.p
Mijn taakbalk is volledig leeg, mijn apps zijn verdwenen.
post-33686-0-69316100-1449147899_thumb.p
post-33686-0-30071900-1449147922_thumb.p
Mijn toetsenbord is verandert van azerty naar qwerty, als ik met mijn muis naar de rechterkant ga van het scherm, dan komt er een balkje met "Zoeken - Delen - Start - Apparaten - Instellingen", als ik op Zoeken druk en ik typ in wat hij moet zoeken dan krijg ik een wit scherm.
post-33686-0-29034400-1449147489_thumb.p

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo xWeZeLx,

 

Kun je de pc opstarten in veilige modus en kijken of je dit dan ook krijgt, als dat niet lukt probeer dan op te starten met Last Known good configuration.

(tijdens het opstarten op F8 drukken voor de meeste PC`s voordat je het Windows logo krijgt)

 

Mvg,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.