Ga naar inhoud

Bitcomet 1.09


Jonasty

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Jonas en ben hier nieuw op het forum.

Ik ben ook nieuw in de torrent wereld. Dit heeft mij dus tot deze post gebracht.

Ik heb Bitcomet 1.09 gedownload. Er verschijnt telkens 'Yellow light' your listen port is blocked. (staat onderaan in een balk) Hierdoor download ik zeer traag.

Ik heb al een paar dingen uitgetest maar niets heeft gewerkt.

Ik heb telenet als provider en heb bij mijn weten gewoon een modem die vertakt naar mijn pc (zonder router denk ik want ik heb gewoon een bakje waarmee de verbinding van straat naar bakje loopt en dan verder naar pc). Ik heb wel tussen de kabel en mijn pc een 3com usb network ethernet adapter (ik weet niet of dit er toe doet).

Is er iemand die mij kan helpen, die weet wat of hoe mijn port blokt?

Edit: ik kan ook mijn windows firewall niet meer openen dus ik weet niet of die aan of uit staat.. Ik krijg volgende fout: De windows firewall instellingen kunnen niet worden weergegeven omdat de bijhorende service niet wordt uitgevoerd. Wilt u de service windows firewall/ internet connection sharing starten?

--> ja of nee, ik kies dus ja dan krijg ik:

Windows kan deze service niet starten: windows firewall/ internet connection sharing

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat het aan de windows firewall zal liggen (normaal staan alle poorten open als je geen router gebruikt). Waarom die firewall niet te starten is weet ik niet. Heb je alle updates op je systeem geinstalleerd staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.