Ga naar inhoud

kan configuratiescherm niet vinden


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb net een upgrade naar windows 10 uitgevoerd. Ik kan nu het configuratiescherm niet vinden en ik heb allerlei 'tegels' op mijn scherm staan die ik kwijt wil. Ik heb al een aantal gedeïnstalleerd maar de tegels blijven wel staan. Ook kan ik Internet Explorer niet meer vinden. In de browser van Windows 10 zijn alleen de favorieten uit Firefox geïmporteerd. Op zich kan ik best werken met Windows 10. Ik begrijp alleen niet waarom de kleuren van de menubalken gewijzigd zijn. Dat lijkt me een onnodige wijziging. Maar ik kan er wel mee werken. Als alles goed gaat, wil ik een herstelpunt maken. Dat doe ik altijd in het configuratiescherm. IIk ben al zo vaak overgestapt. Zelfs uit de tijd dat er nog geen msdos bestond. Maar ik ben nu eenmaal geen computernerd. Ik ben een gebruiker. Gerda 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gerda,

Voor internet explorer ga je naar Deze pc -> OS (C:) -> Program Files -> Internet Explorer

Daar klik je met rechtermuisknop op iexplorere(.exe) en kies je voor Snelkoppeling maken nu komt er in het mapje een bestand iexplorere - Snelkoppeling deze kopieer en plak je op je bureaublad en nu kunt u makkelijk Ineternet Explorer openen. Ook kunt u nog kiezen als u met Rechtermuisknop op iexplorere(.exe) klikt, aan taakbalk vastmaken dan komt hij op de balk onderin te staan.

 

Ik hoop dat u er wat van snapt. Zo niet hoor ik het graag.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.