Ga naar inhoud

Laptop met windows 8 start steeds op in veilige modus


muis 123

Aanbevolen berichten

Ik heb een acer Aspire 5040 laptop over gekocht,maar die start steeds op in veilige modus,hij heeft windows 8 als stuurprogramma.
Ik heb al verschillende reparaties geprobeerd maar ze lukken niet,ik zou hem graag naar de fabrieksonstellingen zetten maar dan vraagt hij een cd en laat ik die nu niet hebben,hij ging hem opsturen,maar ik hoor er natuurlijk niks meer van,ik weet het mijn eigen fout,maar het is nu zo,kan ik hem nog anders repareren of upgraden naar windows 10,heb ik ook geprobeerd maar lukt dus niet :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Kijk eens volgende na...

Druk Windows toets plus X>typ bij uitvoeren msconfig>computer opstarten> is daar soms geen vinkje bij  opstarten in veilige modus?Indien wel verwijderen en op toepassen klikken!

post-23481-0-17020700-1458482007_thumb.j

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Fijn dat het opgelost is :top: .

En beter opletten in het vervolg als je tweedehands koopt ;) ...zou toch maar blijven vragen achter de DVD...of zeker één backup maken van je systeem!!!

Nog vraagje is het Windows 8 of 8.1??? Al gekeken of het legale is?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een 8 en hij is legaal,is het eerste wat ik heb nagekeken toen hij uit velige modus was. :blush:

 

Ik blijf erom vragen en ben bezig met updates uit te voeren,maar 166 belangrijke te gaan,zal nog even zoet zijn en een back up ga ik ook maken,nog eens bedankt

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

ben bezig met updates uit te voeren,maar 166 belangrijke te gaan

Hopelijk geeft het geen problemen al die updates ineens,zelf doe ik het nooit,neem ze altijd in groepjes van 10a15.

zorg zeker dat je laptop aan de netstroom hangt he!!!

Als die updates lukken zul je kunnen upgraden naar Win8.1 ..zou ik zeker doen.

Laat maar weten hoe het allemaal verder loopt!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

Ik heb ze allemaal binnen,heb het wel gedaan per tien a vijftien,zoals je zei

Prima gedaan :top:

 

,vind 8 nogal een stomme versie

Daar heb je gelijk in...word ook niet lang meer ondersteund of is al gedaan!

Als ik van u was zou ik al eens gaan voor Win8.1...is veel beter ...werk er zelf mee ;)

Denk ook dat je laptop al redelijk wat ouderdom heeft...klopt dit???

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.