Ga naar inhoud

verplaatsen van Apps naar micro usb lukt maar bij bepaalde Apps


Alifke

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb een smartphone LG-H420. Deze heeft standaard een opslagcapaciteit van 8 GB. Dit is redelijk weinig. Ik heb een micro-usb bijgestoken van 32 GB. Enkele Apps kunnen worden overgezet naar de micro-usb zoals Skype, maps, firefox etc maar ook een heel deel kunnen niet overgezet worden zoals g-mail, HLN.be, agenda, etc. Besturingsysteem is Android. Weet iemand hoe dit op te lossen valt zodat alle gewenste Apps op de micro-usb kunnen gezet worden?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

Het downloaden van Apowersoft lijkt me de oplossing. Ik begrijp echter niet goed waarom er een verbinding moet gemaakt worden met de pc. Ik wil enkel een app verplaatsen van smartphone naar een bijkomende geplaatste sdkaart. Kan dit op een andere manier? Of is die verbinding echt noodzakelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Appmgr lukt maar het zijn inderdaad de Apps die er standaard opstaan die ik niet kan verplaatsen. Die nemen zoveel plaats in dat sommige apps te weinig ruimte hebben om die apps te updaten. Ik zie dan weinig nut voor een bijkomende sd te plaatsen. Die ruimte wordt toch niet gebruikt enkel voor het bewaren van foto's en/of bestanden.

Hier mag een slotje op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Zelf heb ik geen smartphone..maar tablet met 16GB...heb nog 9GB over...mijn apps nemen 2.5Gb in beslag!

Al eens geprobeerd om apps die je echt niet gebruikt te verwijderen?Weet wel lukt ook niet met ieder toestel!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Apps zijn beperkt tot het minimum en gebruiken 2,83 Gb opslagruimte. Wat bij mij veel ruimte opneemt is "overige". Neemt 3,92 gb in opslagruimte. Ben eens gaan kijken. Daar zit bvb system data in. Daar durf ik niet in te snoeien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

Wat bij mij veel ruimte opneemt is "overige". Neemt 3,92 gb in opslagruimte. Ben eens gaan kijken. Daar zit bvb system data in. Daar durf ik niet in te snoeien.

Ja zeker afblijven,dit is je systeem ,is bij mij ook zo iets.

Maar de rekening is rap gemaakt... 2,83 en 3,92=6.75GB..dan geraak je inderdaad krap.

Zou toch eens kijken bij apps die je echt niet gebruikt...heb ook 2.5GB aan apps maar zijn niet allemaal standaard ingebouwd he.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.