Ga naar inhoud

Trage schermopbouw


mvmalssen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Hoop dat ik in de juiste categorie ben.

 

Sinds enkele dagen is de schermopbouw op mijn laptop zo traag, dat ik voor een enkel beeld wel eerst koffie kan zetten. Ool filmpjes op Facebook bijvoorbeeld kan ik bijna niet meer kijken,

 

Op mijn laptop staat Windows 10 en verder heb ik alle updates van o.a. de videokaart bijgewerkt.

 

Zouden jullie mij s,v,p, nog eens kunnen helpen. Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mvmalssen,

 

Wat bedoel je met trage schermopbouw?

bedoel je dan als je op iets hebt geklikt dat het heel lang duurt voordat hij reageert?

Zo ja, is dit enkel in het bureaublad?

     Zo ja, Dan moet je dat eens opschonen. Hulp nodig? Reageer dan even op dit bericht.

     Zo nee, druk ctrl + alt + delete tegelijk in en klik op taakbeheer. Dan klik je op meer details. Staat er vanboven een getal tussen de 85 en de 100 % ? zoek dan even uit in die kolom wat er veel gebruikt. 

     Als het geen kwaad kan dat je dat stopt, stop je dat. Als het wel kwaad kan, dan ga je even langs bij een expert

Zo neen, Reageer even en omschrijf wat het dan wel is.

 

Alvast bedankt!

 

Jonasthegamer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mvmalssen,

 

Dus het probleem ligt enkel bij outlook en facebook als ik het goed begrijp. Klopt dit?

     Zo ja, Werk je met een internetkabel of over wifi?

          Als je via wifi werkt, zou ik eens een kabel proberen. Dit gaat veel sneller dan over wifi.

          Als je al via kabel werkt, Misschien even gaan horen bij je operator.

     Zo neen, Welke processor heb je? Je kan dit even chekken door de volgende stappen te volgen: klik op start -> bij windows 10: typ "deze pc" en klik met je rechtermuisknop op "deze pc" klik dan op            eigenschappen, daar zie je ergens het type van processor staan.

 Voor andere windows: Klik op start-> klik met je rechtermuisknop op "deze pc" of "deze computer" of iets gelijkaardigs en dan op eigenschappen. Daar zie je ergens het type processor staan.

mvg

Jonasthegamer

 

P.S. Laat je nog even iets weten als het (niet) opgelost is? Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heb naar aanleiding van het vorige bericht mijn internet gereset en mijn router gewisseld en het gaat weer perfect.

Dit was ook het enige wat ik niet gecontroleerd had, gewoon niet aan gedacht.

 

Dankjewel voor de moeite en snelle hulp.

 

Groetjes

mvmalssen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.