Ga naar inhoud

e-mailen komen niet aan


Rud06

Aanbevolen berichten

Als ik e-mail sturen via outlook (IncrediMail Premium) komen ze niet aan.

ik ontvang wel, als iemand mij een e-mail sturen.

ik heb de instellingen van e-mail gecontroleerd ze zijn allemaal goed ingesteld,maar toch krijg ik na alle e-mail die ik stuur een mail delivery subsystem. kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet hoelang je al met IM werkt, maar een gouden raad : WEG ERMEE !!! Het ziet er allemaal mooi uit, veel toeters en bellen, maar vroeg of laat krijg je problemen. Heb ook met IM gewerkt en kreeg krek hetzelfde probleem. Het begon na een update en kon niet meer verholpen worden tenzij via een nieuwe install. Dit is enkel mijn zeer bescheiden persoonlijke mening hoor !

Mocht je van plan zijn IM te verwijderen, doe het via een goede uninstaller (Revo bv.) en niet via configuratiescherm want je zal verbaasd staan hoeveel tientallen registersleutels er door IM aangemaakt zijn. Dus via Revo een volledige uninstall doen, een scan met CCcleaner en eventueel zelfs daarna nog eens via regedit-zoeken- Incredimail handmatig alle overblijvende sleutels verwijderen. Dat er nogal problemen zijn met IM kan je zelf eens bekijken op dit forum. In de zoekfunktie in de bovenbalk eens Incredimail intikken en eens alle berichten bekijken.

Veel succes ermee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.