Ga naar inhoud

[SiteCheck] Wat vinden jullie van ProxLists.Com?


Aquarezz

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Wat denken jullie over m'n nieuwste website?

Het betreft een Proxy Listing website genaamd ProxLists.

Ik heb vele ideeën, die ik momenteel ben aan het uitwerken, maar het doel dat nu het eerst voor ogen heb is 1000 bezoekers per dag halen. Moet werken aangezien ik nu al rond de 600 à 800 zit... (Site is slechts 10 dagen online)

De link naar de site is devolgende: ProxLists.Com - Working Proxies - Unblocked Proxies - Unblock Myspace

Graag vele comments over eventuele verbeteringen etc!

Mvg,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan wel een interessante site zijn voor mensen die achter zo'n irritante block-all-sites-router zitten, maar mss wat uitleg bij elke proxi kan wel interessant zijn, qua design niet mis, wel wat leeg om een volwaardige site te noemen, niet?

Bedankt,

Ik heb al gedacht om uitleg te geven bij elke proxy (natuurlijk moet de 'submitter' deze zelf intikken)

Design vind ik zelf inderdaad ook mooi, het is mooier dan de standaard terrafirma ( Template Preview (terrafirma) - Free CSS Templates ) althans :)

En over content... ik ben momenteel bezig met deze blog: http://blog.proxlists.com/

Dus dat zou al een deeltje moeten helpen :D

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

feit, klein detail mss, je site in meerdere talen? engels - nederlands, en bij enteren van je site de user laten kiezen in welke taal hij alles wenst te zien?

Goeiedag,

De site in meerdere talen stond al op mijn todo lijstje, maar bedankt voor de hint toch :)

En over die enteren.. helaas kan ik dat niet bepalen, de proxies in m'n lijst zijn van anderen, en die gebruiken hun eigen script/taal etc...

Binnenkort zou wel de 'flag' hack klaar moeten zijn, deze zie je op AZProxies.com (naast elke proxy staat vlaggetje vanwaar de server staat)

Mvg,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

all right dan ;)

mss nog 1 iets, een site history (zoals we hier hebben)

wnnr je site er is, en telkens je iets wijzigt, update dat in die history zetten, zo zien je visitors dat je effectief je site nog wijzigt, en nog bezig met bent met de uitbouw er van.

voor de rest mss nog interessante dingetjes op je site, zoals een kalender, klok, weer, miniforumpje mss of een guestbook ofzow...

Link naar reactie
Delen op andere sites

all right dan ;)

mss nog 1 iets, een site history (zoals we hier hebben)

wnnr je site er is, en telkens je iets wijzigt, update dat in die history zetten, zo zien je visitors dat je effectief je site nog wijzigt, en nog bezig met bent met de uitbouw er van.

voor de rest mss nog interessante dingetjes op je site, zoals een kalender, klok, weer, miniforumpje mss of een guestbook ofzow...

Dat 'nieuws' vindk een goed idee, ga ik vanavond misschien doen, thanks ;)

Kalender... goh, kweet niet waarom ik dat zou nodig hebben.. op de homepage staat nu al welke dag het vandaag is, das genoeg denk ik...

Klok is ook niet echt nodig, aangezien al m'n bezoekers uit verschillende landen komen dus er niet echt een 'vast' tijdstip is...

Zelfde voor weer...

Miniforum is een goed idee, maar daar werk ik al aan :)

Guestbook is ook een goed idee :)

Bedankt voor de comment ;)

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.