Ga naar inhoud

Adobe photoshop elements 4.0

rdm

Aanbevolen berichten

Sinds 2 jaar gebruik ik het programma Adobe photoshop elements 4.0.Sinds enkele dagen bij het laden van nieuwe foto's kreeg ik allerlei foutcode's en kon het programma niet verder gebruiken.Ik heb het programma dan volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd.Maar bij het opstarten krijg ik nu steeds dezelfde foutmelding (foutcode:c0000005 adres:1fad1d4 ) en moet ik afsluiten en kan het niet gebruiken.Kan iemand me helpen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Error c0000005 is een access violation code en kan eigenlijk aan ongeveer alles liggen: hardware conflict, ram-geheugen fout, een corrupte dll....

kijk eens of er geen conflicten zijn:

start>instellingen>configuratiescherm>systeem>hardware (of apparaatbeheer)

daar op alles plusjes klikken, en zien of er geen gele driehoekjes met een uitroepteken ziet.

Post hier of je al dan niet iets ziet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan is er geen hardware conflict en kan het zijn dat adobe dus een fout schrijft naar je geheugen...

op de microsoft error database staat er NIETS van uitleg over deze error code,

en is het dus zeer moeilijk om uit te vinden wat het probleem kan zijn...

Hoe lang krijg je die error al?

heb je anti-virus//anti-spyware software?

ps: bij typfouten kan je op het knopje "bewerk" klikken om zo je originele post te wijzigen ipv een nieuw bericht te plaatsen...

zo houden we het forum wat overzichtelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zonet even gemaild naar adobe

dit zou een mogelijke opslossing zijn:

Verwijder de status.dat file die staat in C:\Documents and Settings\[user name]\Application Data\Adobe\Photoshop Elements\4.0\Organizer\.

eens uitproberen dus

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien is het bestand verborgen, u kunt het tevoorschijn laten komen door op rechts te klikken in de map, dan eigenschappen te kiezen en dan vanonder bij kenmerken te klikken, vink hier het vinkje uit als er staat verborgen, klik op toepassen en als er verborgen bestanden in zaten zijn heb je ze nu wel, misschien zit het bestandje er nu wel tussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.