Ga naar inhoud

Bestandstype


Elshy

Aanbevolen berichten

Ik heb bij een programma aangegeven dat ik het bestandstype van dat programma wil gebruiken maar nu kan ik dit niet meer veranderen en alle programma's word ook dan in dit type veranderd. Ik heb per ongeluk het vinkje uitgevinkt dat deze elke keer moet worden gebruikt. Het gaat om het programma Acrobat reader dc. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik alle bestandstype weer in het programma waar het hoort bv Word, Excel. Graag hoor ik van iemand hoe dit op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we eens een Word bestand als voorbeeld nemen.
We weten dat een Word bestand in principe met Microsoft office Word moet geopend worden.

 

Klik daarom eens met de rechter muisknop op een Word bestand en kies Openen met...

Selecteer Microsoft Word, plaats een vinkje bij Altijd deze app gebruiken ....... en klik op OK.

 

PCH002.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, droske zei:

Laten we eens een Word bestand als voorbeeld nemen.
We weten dat een Word bestand in principe met Microsoft office Word moet geopend worden.

 

Klik daarom eens met de rechter muisknop op een Word bestand en kies Openen met...

Selecteer Microsoft Word, plaats een vinkje bij Altijd deze app gebruiken ....... en klik op OK.

 

PCH002.jpg

 

 

Zo te werk gaan, maar nu een Excel bestand nemen om met rechts op te klikken en uiteraard dan NIET voor Word maar voor Excel kiezen als standaard programma. En dat vinkje niet vergeten hé!

Herstart daarna de computer!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.