Ga naar inhoud

PSP Wireless Internet


Markvz

Aanbevolen berichten

Goededag,

Ik heb sinds kort een PSP gekocht, en ik wou graag Internet op me PSP. Ik heb ook Gisteren (Vrijdag 29-06-2007) een Draadloze Wireless Broadband Router Gekocht (Ergenic Wireless Router 11Mbps) img0032lc0.jpg

Ik probeer nu verbinding te krijgen met me PSP, maar dat is me niet gelukt. Als ik op me PSP naar Instellingen> Netwerk bijwerken> [Nieuwe verbinding]> Naam van de verbinding> en dan de WLAN-instellingen (ik druk dan op Scannen, want ik heb geen idee van me SSID en overige instellingen van de router> Als ik dan scan, krijg ik allerlei servers, die ik kan selecteren, en daar zit allemaal een wachtwoord op, en ik wil natuurlijk op me eigen router kunnen internetten, maar ik kan dus geen verbinding krijgen met mijn eigen router. Toen ik de router had gekocht, deed hij het wel een tijdje, maar toen vloog de verbinding er steeds na 2 tot 5 minuten er weer uit. En nu kan ik mijn Router helemaal niet meer vinden. Wie kan mij helpen met dit probleem? Ik wil heel graag internet op me PSP

Ik dank je alvast van harte!

Markvz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zou ik doen, maar hoe moet ik dan in de router Configureren?

Bedankt

bij de router heb je een boekje gekregen. Om de router te kunnen configureren, moet je naar een IP Adres gaan. Dat staat ergens in het boekje eveneens als de standaard ingangcodes.

Zoek het eens op en dat zou je wel moeten lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je waarschijnlijk wel helpen met je probleem. ;)

Start je PC, ga eens naar uitvoeren, typ daar cmd dan opent er een venster. Typ daar dan ipconfig /all.

Dan zie je daar enkele gegevens zoals je IP, DNS, Gateway, Fysiek IP,...

Kijk dan bij je gewoon IP adres en post die hier aub.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de router voor de eerste maal in de stekker steekt, moet je op je psp normaal een verbinding zien staan met ssid "default" beveiliging:"geen"

heb zelf al tijdje psp, dus kan wel ong overweg hiermee ;)

Ik heb hem ook wel eens zien staan tussen alle beschikbare servers, als ik scan, maar als ik nu scan, dan krijg ik helemaal niets, terwijl ik alles hetzelfde hem, zoals ik het had, toen hij het wel eventjes 2 minuten deed. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.