Ga naar inhoud

SKYPE stopt na enkele seconden


Mespreuve

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een contactpersoon wil oproepen in Skype opent het zwarte scherm zich maar na ongeveer 15 seconden komt er een melding " gestopt" en krijg ik geen verbinding.

Ik heb alles al geprobeerd om dit te verhelpen maar zonder succes .

Ik heb op mijn desktop  Windows 10 Home staan met de Norton 360.  als antivirusprogramma.

Volgende stappen heb ik al ondernomen:

 - Systeemherstel naar een datum vóór het probleem .

 - Skype volledig verwijderd ( ook de folder in "Program Files " ) , Pc terug opgestart en dan de laatste nieuwe versie terug geinstalleerd.

 - Firewall settings in Norton op " toestaan " gezet

 - Video- & geluidsinstellingen Skype zijn OK

 

Heeft iemand een oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb precies hetzelfde probleem. Bij mij is het na 12 seconden. Ik gebruik Windows 7 op PC en ook Norton antivirus. Ik heb het probleem enkel thuis (Proximus = provider) met al onze computers en iPad's sedert een 2-tal weken. Ook kan men mij niet opbellen. Chat en videoverzenden werken wel uitstekend. Op een ander netwerk buitenshuis doet Skype het perfect. Alle suggesties welkom! Gebruikt Mespreuve ook Proximus als provider?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is opgelost. Chat met Customer Service/helpdesk van Skype. Zij hebben de besturing van mijn PC overgenomen en vandaaruit het probleem (bepaalde compatibiliteiten tussen programma's) opgelost. Doen dus, en succes toegewenst. Het gaat dus uiteindelijk om een Skype-probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.