Ga naar inhoud

Philips SPD3000CC


Gast karelverherstraeten

Aanbevolen berichten

Gast karelverherstraeten

Het is inderdaad 2 jaar.

Ik heb het apparaat reeds omgeruild voor een nieuw, maar het probleem blijft. Op de PC van mijn schoonbroer werkt het perfect. Mijn PC heeft nochtans 1,5Gb ram en de helft van de harde schijf nog beschikbaar. Ik denk dat er een probleem moet zijn hetzij bij de drivers of anders in het register.

Grtz,

Karel:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan misschien even je pc opschonen met TuneUp utilities

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal.

en daarna TuneUp RegistryCleaner (complete scan) (paar keer doen tot hij 0 fouten geeft)

Laat even horen wat het resultaat is. nu is alles mooi opgeschoont er werkt het nu normaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karelverherstraeten

Ik had reeds TuneUp Utilities gebruikt, maar het hielp niet. Voor alle zekerheid heb ik het nogmaals geïnstalleerd en gebruikt, maar het resultaat blijft hetzelfde. Er wordt niet geschreven.:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

in deze computer wat staat er bij naam van de cd/dvd station?

en nog even een vraagje: gebruik je deamon tools of software om virtuele schijfen te mounten? Misschien dat deze op elkaar werken. mocht je deze hebben even verwijderen...

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karelverherstraeten

Er staat Dvd-rw-station (F) in deze computer

En ja, ik gebruik Acronis Disk Director, maar dat staat op mijn schoonbroer zijn pc ook en daar werkt de schrijver wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, ik heb je nerolog nog eens doorgespit :D

wat ik nu zeg klinkt mssh raar maar ik wil dat je het probeerd

Koop even een ander merk van lege cd/dvd en probeer te branden, sommige branders kunnen een bepaald merk namelijk niet branden. (ik heb zelf een ook een SPD type)

gewoon proberen ! :-)

even een wondertrucke dat misschien wel de oplossing is

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast karelverherstraeten

Ik gebruikte een cd-r van Philips die ik inmiddels verving door een cd-r van Maxell. Allebei hetzelfde resultaat, noppes.

Op het voortschrijdingsvenster van Nero verschijnt het volgende:

Gebruikte leesbuffer: 100%

Voltooid: 11%

Bufferniveau: 13%

Daarna geeft een venster aan dat de operatie mislukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm dat probleem herken ik :-)

had ik met mijn vorige brander ook, blijkbaar is dit een defect in de brander. Ik heb toen een nieuwe gekocht. wel vreemd dat het bij uw collega wel werkte. Puur geluk mssh?

Misschien kijk je toch best even of je brander nog in garantie is en of je deze kan omruilen.

Een dvd brander DL kan je al kopen voor 30 euro

karel

ps. sorry voor het late antwoord

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.