Ga naar inhoud

programma instaleren


brilante

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden, brilante zei:

klopt,  de bitdefender komt van http://www.bitdefender.be/

het gaat over de internet security , ik heb een betaalde versie.

deze had ik al op de laptop geinstalleerd maar door omstandigheden verwijderd en wilde deze opnieuw installeren.

maar merkte ik dat deze het niet meer deed en zo ook anders progje.. als ik er op klik komt even de zandloper en gebeurd er niet meer....

enkel bij het spotnet progje zie ik bij taakbeheer dat deze draaid maar krijg niet te zien en daar blijft het dan ook bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit probleem eerder gehad bij mijn vorige laptop ... origineel win7 en geupdate naar win 10 ... toen het zelfde probleem waardoor ik ook terug naar win7 ben gegaaan en het probleem was weg... aangezien nu win10 vooraf geinstalleerd is krijg het probleem niet opgelost en begrijp niet waarom het over enkele weken wel lukte en nu niet meer.... alvast bedankt voor de moeite !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, brilante zei:

ik heb dit probleem eerder gehad bij mijn vorige laptop ... origineel win7 en geupdate naar win 10 ... toen het zelfde probleem waardoor ik ook terug naar win7 ben gegaaan en het probleem was weg... aangezien nu win10 vooraf geinstalleerd is krijg het probleem niet opgelost en begrijp niet waarom het over enkele weken wel lukte en nu niet meer.... alvast bedankt voor de moeite !

zo is het ook al voorgevallen dat een prog geinstalleerd was en werkend... en na enige tijd het niet meer opstarte en enkel te zien was bij taakbeheer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.