Ga naar inhoud

taalinstellingen


grijzegeus

Aanbevolen berichten

hello,

een familielid heeft zonder het te beseffen windows10(familie?) geïnstalleerd op een laptop HP.

het probleem is dat alles in het Frans is omgezet.

ik heb via het cofiguratiescherm de taalinstellingen nagezien en ook via "instellingen" langs de zijkant nagezien, maar in de taakbalk blijft steeds NLD staan en ook belgisch punt staat ingesteld doch ook na opnieuw opstarten na een wijziging blijft alles frans.

weet iemand raad?

groeten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, grijzegeus zei:

een familielid heeft zonder het te beseffen windows10(familie?) geïnstalleerd op een laptop HP.

het probleem is dat alles in het Frans is omgezet.

 

Wanneer is die Windows 10 geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, grijzegeus zei:

ik denk een 3-tal weken geleden.

 

Jammer dat er zo lang gewacht is. Men had tot 10 dagen na de installatie de tijd om met een paar muisklikken naar het vorige besturingssysteem terug te keren. Die kans is dus vervlogen.

Maar het gaat misschien helemaal niet om een upgrade en is er een clean installatie uitgevoerd. Hoewel dat laatste onmogelijk per ongeluk kan gebeurd zijn.

 

Is die Windows 10 wel geactiveerd? Kijk dat eens na. En zo ja, wil men Windows 10 echt wel behouden?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gratis upgrade kan in principe sinds eind juli 2016 niet meer. Ongewild is er dus geen overstap naar Windows 10 gemaakt zoals je zelf ook wel vermoedt denk ik ;)

 

Lees HIER eens hoe je de weergave taal kunt veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske,

ik weet uiteraard niet wat er allemaal werd gedaan en de persoon in kwestie zeker ook niet, maar die mens loopt over van hulpvaardigheid en het is zeker met goede bedoelingen dat hij iets doet dus probeer ik hem te helpen, maar het lukt absoluut niet.

reeds van alles uitgeprobeerd maar.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.