Ga naar inhoud

Lumia 735


Gast

Aanbevolen berichten

 Hallo, ik heb een Lumia735 van mijn dochter overgenomen. Hij werkte naar behoren maar toe ikzelf na de update naar windows 10 vermoed ik na het opstarten eerst het afbeeldingsscherm te zien en in het midden op windows embleem drukte blijft hij gewoon op het afbeeldingscherm staan. Als ik dan  instellingen bovenaan smartphone aanklik krijg ik heel eventjes het scherm te zien waarop de tegels staan en krijg dan onmiddellijk het menu instellingen te zien. Als ik dan met pijltje links onderaan toestel naar vorige pagina ga komt het tegeltjesscherm wel op het toestel en blijft dit zo werken totdat ik stop met erop te werken. Als ik hem nadien dan terug gebruik krijg ik iedere keer hetzelfde senario. Ik heb dan maar volledig fabrieksherstel gedaan maar het probleem blijft. Kan dit opgelost worden en/of moet de winkel waar hij gekocht is bij deze zijn verantwoordelijkheid ook niet nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.