Ga naar inhoud

database


Aanbevolen berichten

ben nog eens een poging aan het wagen voor het installeren van een phpbb3 forum

 

maar geraak weer niet voorbij de bladzijde voor de gegevens van uw datebase in te vullen.

heb een database aangemaakt in mijn plesk controle paneel

stel dat ik die de naam test heb gegeven, gebruikersnaam test  en wachtwoord test

 

dan moet ik toch gewoon invullen

hostnaam ; localhost

databasenaam ; test

database gebruikersnaam ; test

database wachtwoord ; test

 

database gebruikersnaam en databas wachtwoord dat je moet invullen dat is toch de gebruikersnaam en wachtwoord dat je hebt opgegeven tijdens de aanmaak van een database?

 

er wordt mij gezegd dat ik rechten moet toekennen

en er wordt mij gezegd ; Vrijwel geen enkele hostingprovider laat je zelf de rechten instellen. Als je 'Add New Database' klikt krijg je logingegevens (waar alle rechten al voor ingesteld zijn) voor je database.

 

hoe komt het dat op mijn pagina van phpmyadmin geen knop staat met database zoals in de youtube filmpjes en in de plaats een knop met  structuur?

er komt wel gebruikersnaam test @ localhost

 

enig idee wat ik verkeerd doe?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hetgeen ik invul zou juist zijn,

dus het probleem zit dan allicht bij de instellingen van mijn databank

 

iemand enig idee hoe je een mqsol database instelt in phpmyadmin? de databank zit mee in het pakket bij easyhost

iemand een link waarbij men het uitlegt waarbij op de phpmyadmin pagina op de plaats van database, structuur staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.