Ga naar inhoud

[OPGELOST] Drivers, Packard_Bell


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste,:ciao:

Wie kan mij helpen om drivers van een toestel Packard Bell te vinden met een Asus motherboard (P5VD2-NVM) on board?

Het gaat om de sound en de VGA drivers die op het MB zitten.

Op het toestel vind ik als model UTOW-LIM

Nergens vind ik daar iets van terug.

Wie kan mij helpen?

alvast hartelijk dank op voorhand

djdanvan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Packard Bell - Support - Welkom

mss ff hier kijken?

Een serienummer is een uniek nummer op uw PC en bestaat uit 10 of 12 karakters.

Er zijn meerdere mogelijkheden om het serienummer van uw systeem te bepalen:

Optie 1: Op systemen met de originele Packard Bell software kan het serienummer worden uitgelezen met het programma 'SnapSys', of een programma op deze pagina. Snapsys kunt u vinden onder 'Packard Bell Ondersteuning' in het Windows startmenu. Eenmaal opgestart staat uw serienummer in de titelbalk van het programma.

Optie 2: Het serienummer kunt u vinden op het label op de onderkant van de notebook. Gewoonlijk wordt het voorafgegaan door S/N. Het serienummer van accessoires kan niet gebruikt worden voor de identificatie van uw notebook.

Optie 3: U kunt het serienummer ook vinden op de doos waarin de notebook was verpakt of op een blaadje met de systeemeigenschappen. Soms staat het vermeld op de rekening bij aankoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zonet je drivers gedownload, ik steek ze in een zip bestanden, gooi ze op m'n rapidshare en geef je dan de url ;)

edit: komt ie:

[url]http://rapidshare.com/files/198968099/drivers.zip.html[/url]

gwoon op free user klikken, ff de teller laten zakken tot nul en kiezen voor download file

(tenzij je een premium rapidshare account hebt uiteraard)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zonet je drivers gedownload, ik steek ze in een zip bestanden, gooi ze op m'n rapidshare en geef je dan de url ;)

edit: komt ie:

[url=http://rapidshare.com/files/198968099/drivers.zip.html]RapidShare: Easy Filehosting[/url]

gwoon op free user klikken, ff de teller laten zakken tot nul en kiezen voor download file

(tenzij je een premium rapidshare account hebt uiteraard)

Dat was snel zeg, ik ben ze aan het douwnloaden. alvast hartelijk dank hé

Ik zal het spoedig instaleren

Ps. is dit normaal dat de dounload traag binnenkomt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.