Ga naar inhoud

"WindowsUpdate_80070002"


Sargon

Aanbevolen berichten

Oi!

Ben niet 100 % of ik de topic hier moest aanmaken, maar hier gaat die dan ...

Sinds een paar dagen krijg ik altijd de melding "WindowsUpdate_80070002" wanneer de Updater naar updates zoekt. Daar krijg ik altijd alles bij hoe ik dit kan oplossen. Deze stappen heb ik ook gedaan, maar zonder resultaat.

Windows Update: fout 80070002 - Windows Vista Help

Heb nu net de stap van System Update Readiness Tool gedaan, maar dit blijkt altijd te blokkeren.

Windows Update error 80070002 - Windows Vista Help

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Deze stappen heb ik ook gedaan, maar zonder resultaat.

Kun je even exact beschrijven op welke wijze je de stappen onderneemt

Heb nu net de stap van System Update Readiness Tool gedaan, maar dit blijkt altijd te blokkeren.

Windows Update error 80070002 - Windows Vista Help

Is identiek dezelfde stap als de voorgaande, verschil is dat deze voor de engelstalige versie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal hoe het daar staat. Windows update afzetten, die bestanden verwijderen, windows update terug aanzetten. Heb ook eens de pc herstart na die bestanden te verwijderen, maar ook dat hielp niet.

Die tool om te downloaden en te installeren is toch niet hetzelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke wijze verwijder je die bestanden? Heb je servicepack1 geïnstalleerd staan, want dit zou ook eens het probleem kunnen zijn dat de updates niet lukken.

Die tool om te downloaden en te installeren is toch niet hetzelfde?
fout is nederlands en error is engels voor fout. Is wel geen installatietooltje , maar een verwijder tooltje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net heel wat problemen met Vista update achter de rug. Weet niet of jouw probleem dezelfde oorzaak heeft.

Kan je in Windows update je updategeschiedenis eens bekijken?

Wat is de laatste updat, die daar als geslaagd staat?

Als het iets met .NET Framework 3.0 is dan heb je hetzelfde probleem als ik en kan ik misschien helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.