Ga naar inhoud

"WindowsUpdate_80070002"


Sargon

Aanbevolen berichten

Dat schijnt de "System Update Readiness Tool for Windows Vista" te zijn.

Die zal je zeker in je zoeken naar een oplossing geïnstalleerd hebben.

Ga eens naar: Configuratiescherm>Programma's en onderdelen

Daar kan je links opteren voor geïnstallerde updates.

Zie je daar meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als ik de link volg die hier vooraan is opgegeven over de tool, die je draaide, lees ik dat je de updates wel nog zou moeten kunnen terugvinden daar waar ik je in mijn vorige post naar verwees.

Is Windows support contacteren voor jouw een optie?

Voor problemen met Windows update krijg je gratis hulp per mail. Ze reageren bovendien binnen de 2 dagen.

Hoe je ze moet contacteren is moeilijk te vinden. Laat me weten als ik je er heen moet gidsen.

Ik wil je ook de oplossing, die ze mij gaven bezorgen maar als we niet zeker zijn dat je hetzelfde probleem hebt is dat misschien niet aangeraden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina Microsoft Help and Support

Klik daar links onderaan op online contact.

Je ziet dan 'Eenvoudige productenzoekmachine' met daaronder een vakje 'voer de naam van uw product in'

Niet doen. Iets lager onder Windows staat Windows update. Daarop klikken.

je zit dan hier : Please Verify your Location

Dan klik je op emailondersteuning starten

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen zijn we ongeveer een week verder en is mijn computer in een slechtere staat dan ervoor.

De vrouw van Microsoft heeft me ongeveer elke dag een ander stappenplan gegeven om eens te proberen, hetgeen ik ook heb gedaan, maar nooit zonder succes. Vandaag belde ze om mij te melden dat ze het niet wist en dat ik de pc maar helemaal moest formateren. Ik zou dit nu ook graag doen, maar heb daar totaal geen ervaring mee. Heb wat liggen opzoeken, maar overal staat maak een diskette. Helaas heb ik geen diskettendeck meer in/aan mijn computer. Wat nu?

De laatste stap die ik van haar moest proberen was een inplace upgrade. Dit is mij niet goed bekomen. Mijn compuer herkende mijn vista versie niet meer, ze was nu ineens niet ligitiem meer (ik heb de vista cd hier voor mij liggen, staat wel op dat het een OEM verise is, maar heb wel een cd), mijn visursscanner wordt niet meer herkent (Symantec Endpoint Protection), Mijn firewall doet het blijkbaar niet meer, mijn geluid is volledig weg gevallen (maar denk dat ik daarvoor in windows mediaplayer zal moeten prutsen), mijn DVD driver werkte niet meer (dit heb ik ondertss al kunnen oplossen door in het register te prullen. Heb daarvoor op google al de nodige info gevonden) en er was iets vreemd met mijn toetsenbord (ook al opgelost ondertss) en uiteindelijk kan ik nog steeds geen windows updates doen :D (hetgeen waar het allemaal mee begon).

Maar dus, nu is mijn vraag, hoe formateer ik hier heel den boel op een veilige en verantwoorde manier. Denk erom, ik heb hier totaal geen ervaring mee.

Mvg

Sargon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Raar dat Microsoft je niet kon helpen.

Je hoeft geen diskette te maken je kan je pc herinstalleren vanaf je CD met OEM versie. Maar dan moet je ook alle andere programma's herinstalleren. Dat lijkt mij toch wel de allerlaatste reddingsboei.

Als ik in de knoei raak probeer ik altijd eerst een System Restore. Heb je dat al geprobeerd?

Als je echt alles moet herinstalleren kan je hier misschien wat goede info vinden:

Installeren Windows Vista: de setup procedure

Overigens zijn er hier bij pc-helpforum ook mensen, die je beter kunnen helpen dan ik maar ze schijnen je post niet te volgen???

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.