Ga naar inhoud

Formulieren onder tabblad in access werkt niet


Roel1981

Aanbevolen berichten

Beste Experts,

 

Ik had hier thuis nog een oude diskette liggen met een houtvademecum op. Met al de vernieuwingen door de jaren heen werkt deze natuurlijk niet meer naar behoren.

Nu vond ik het wel leuk om deze te moderniseren en in acces een nieuwe database te staren. In de originele (diskette) database is het wel handig omdat je aan de hand van het selecteren van een bepaalde toepassing de verschillende geschikte houtsoorten te zien krijgt. Daarom dacht ik , dat lukt wel in acces.

 

Nu het probleem, het zijn een 200-tal houtsoorten die ik moet ingeven en dan is niets zo handig dan even een formulier maken, met mijn beperkte kennis van access moet dat wel lukken dacht ik, niet dus. Het zin heel wat gegevens die ingevuld moeten en om het formulier niet te lang te laten worden dacht ik met  tabbladen te werken, dus had ik van iedere tabel een simpel formulier gemaakt, maar eens ze onder het tabblad staan werken ze niet meer. Ik heb al verschillende tutorial bekeken en al menig verschillende dingen geprobeerd, maar ik geraak er niet uit.

misschien iemand van jullie een idee???

Alvast bedankt!

Houtvademecum_01.accdb

aangepast door Roel1981
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.