Ga naar inhoud

aanmeldprobleem bij Windows 10


grt

Aanbevolen berichten

Goede morgen, ik ben gisteren gestart op een andere pc met windows 10. Hier wilde ik een andere account aanmaken (google account of gewoon lokaal), maar telkens als ik hiermee wil inlogggen , dan krijg ik de volgende fout :  De service user profile Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen. Ik heb al zitten zoeken op forums ,enz. maar ik geraak gewoon er niet door. Kunnen jullie mij helpen met tips ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

uw bent gisteren gestart op een andere pc met windows 10; gaat het ook om een hele verse instalatie van windows 10 of bent u een nieuwe gebruiker op een al gebruikt systeem??

wilde u een ander account aanmaken na de aanmelding bij "gebruikers account" in het configuratiescherm of al voor het inloggen van windows bij het aanmeldscherm??

opstarten in veilige modus kan in sommige omstandigheden ook wel helpen: opstarten en tijdens het opstarten op (normaal) F8 drukken om in het safemode menu te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag, 

het is de pc waarop mijn dochter oorspronkelijk werkte . Hierop wilden we een account aanmaken voor mij . Aanmaken van account lukt perfect maar ik kan mij hiermee niet aanmelden. Ook reeds veilige modus opgestart (werkt niet met F8 in windows10) maar ook zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.