Ga naar inhoud

beeld is naar rechts verschoven en kan niet op hoogste resolutie


Aanbevolen berichten

Ik heb een pc met windows 10 en een Intel (R) HD graphics grafische kaart en een BenQ monitor. Dit werkte altijd goed maar opeens niet meer. Als ik de hoogste resolutie instel dan zie ik het beeld niet meer volledig. Het is naar rechts verschoven. Als ik de resolutie verlaag kan ik het scherm wel volledig zien. Verschillende games kan ik echter niet in full screen spelen want dan heb ik weer problemen met het beeld. Hoe kan ik dit oplossen ? Ik heb al gezocht naar de recentste drivers,, drivers eens verwijderd,.... maar nog geen oplossing gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik al geprobeerd.

Als ik de hoogste resolutie kies kan ik zelfs met deze knoppen het beeld nooit volledig op mijn scherm krijgen.

Kies ik de op een na hoogste resolutie dan krijg ik een volledig beeld over heel het scherm maar bij bepaalde applicaties gaat het niet goed als ik dan in full screen mode ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.