Ga naar inhoud

PC Manage niet kunnen openen.


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een probleem en ik weet waardoor het komt maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen en ik ga het zo goed mogelijk uitleggen. Ik heb een nieuwe pc zelf gebouwd werkte perfect. Ik wilde me oude pc 3 mappen overzetten maar die waren ongeveer 60 gb en ik had geen 60 gb usb dus ik dacht ik connect mijn hdd in plaats van mijn ssd en dan boot ik het met windows 8 op zet ik de 3 mappen op mijn andere hdd en dat verwissel ik het later weer terug boot ik hem op met mijn windows 10 op mijn ssd. Daarvoor had ik dus mijn hdd weer moeten instellen omdat ik anders geen bestanden op kon zetten na dat ik dat had gedaan had ik de bestanden erop gezet netjes de ssd weer terug gedaan computer opstarten. Krijg ik een error dat de D schijf niet goed was ingesteld. Dus ik dacht ik ga naar pc en dan naar beheren of manage maar dat wilde niet openen. Ik probeerde de pc te resetten maar dat kon ook niet. Ik heb in regedit aangepast dat alle bestanden automatisch op mijn D schrijf worden geïnstalleerd. Maar die D schrijf is er nu niet meer maar die instellingen zijn er nog steeds gebleven. Regedit kan ik ook niet openen. Dan krijg ik deze error: Kan het bestand C:\Windows\regedit.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Deze error krijg ik als ik manage/beheren van mij pc open:RuntimeBroker.exe. Kan het bestand niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw . Verder kan ik gewoon chrome gebruiken en alle programma's die ik wel op mijn ssd heb geïnstalleerd. Als ik op een bestand klik van d schrijf zoals video's krijg ik dit D:\Jelles\Videos is niet beschrikbaar. Als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of station is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens opnieuw. Als de locatie zich in het netwerk bevindt, zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbonden, en probeer het vervolgens opnieuw. Als ook dan de locatie niet kan worden gevonden, is het mogelijk verplaatst of verwijderd. Mijn vermoeden is dat er of een virus in een van die mappen zit of ik het gewoon in de instellingen zit. Want ik kreeg ook een message van windows defender en toen ik daar op klikte krijg ik deze error: Windows Defender kan niet worden ingeschakeld door Beveiliging en onderhoud. Probeer het later opnieuw.

 

Ik hoop dat ik zo genoeg informatie heb geleverd en voldoende uitleg heb gegeven van mijn probleem en dat heb nog op te lossen is.

 

Groetjes

 

Jelles,

aangepast door Jelles
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.