Ga naar inhoud

Overdrachtsnelheid van SSD naar HDD zeer laag


pmaris

Aanbevolen berichten

Ik heb een splinternieuwe MSI gaming laptop en ben bezig bestanden over te zetten van mijn SSD naar mijn ingebouwde HDD. De overdrachtsnelheid ligt zeer laag, gemiddeld 2 MB/s, soms nog lager. Dat zou toch veel sneller moeten? Hoe zou dat komen?

Alvast bij voorbaat dank voor eventuele nuttige tips.

Mvg,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om wat voor bestanden gaat het?

Ik vind het ook vreemd dat je van een splinternieuwe laptop bestanden van de ssd naar de hdd moet overzetten. Je Windows blijft toch gewoon op je SSD staan en data van de oude pc zet je normaal toch rechtstreeks op de hdd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om de bestanden van mijn OneDrive, dus mijn volledige backup van al mijn bestanden. Zonder dat ik het wist was die alles beginnen downloaden op mijn SSD. Ik wil die nu overzetten naar mijn HDD, omdat anders mijn SSD al volledig vol staat.

Groetjes,

Pau

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is sowieso aanbevolen om de locatie van je persoonlijke mappen naar de HDD te verplaatsen alvorens je er de data van je oude pc naar verplaatst. Dat doe je dan beter ook met de map Ondrive.

HIER kun je lezen hoe je dat moet doen.

Maak eerst een systeembackup naar een extern medium en maak ook een systeemherstelpunt aan.

Misschien heb je systeemherstel nog niet ingesteld. Doe dat dan eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.