Ga naar inhoud

emailadres


vins

Aanbevolen berichten

Hallo,

bij het versturen van een email, komt naast mijn naam ook nog eens het Belgacom gebruikersnaam tussen haakjes te staan.

vb. marc janssens(fa555555@skynet.be). Hoe kan dit aangepast worden (waarschijnlijk ergens een optie aan of af zetten) dat er alleen "marc janssens" komt te staan bij een verstuurde emails?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

bij het versturen van een email, komt naast mijn naam ook nog eens het Belgacom gebruikersnaam tussen haakjes te staan.

vb. marc janssens(fa555555@skynet.be). Hoe kan dit aangepast worden (waarschijnlijk ergens een optie aan of af zetten) dat er alleen "marc janssens" komt te staan bij een verstuurde emails?

Dat is omdat je email-adres fa555555@skynet.be is.

Aangezien ik tijdelijk niet mijn vaste internet bron gebruik kan ik dit niet checken als het mogelijk is om dit te veranderen.

Hopelijk is er iemand op dit forum met ADSL van skynet die wel kan kijken of het mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:(srr maar indien je belgacom gebruikt kan ik je niet helpen wnt ik werk met telenet maar normaal kun je indien outlook naar lay-out of sendoptions of zoiets gaan ik gebruik het zelf al een tijdje niet meer en dan daar ergens de optie e-mail adres van gebruikers in adressenboek afvinken als dat er nog staat natuurlijk dat was zo met de versie die ik gebruikte anno 2000

groetjes en hopelijk was het wat zinvol en anders weet ik het ook niet hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

controleer even het volgende:

1.open outlook express,

2.menu extra, acounts, tabblad E-mail

3.klik nu uw account aan en klik op eigenschappen

kijk nu of bij gebruikersgevens alles goed staat en geen fa555....

ik weet niet of dit het oplost maar je kan het even nakijken

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & Netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.