Ga naar inhoud

Rechtstreekse e-mail adressen van klanten,diensten mobiele providers


Aanbevolen berichten

Hoi

Tegenwoordig is het bijna aan ramp om een rechtstreeks e-mail adres te vinden waar men de klantendienst van de mobiele providers kan bereiken, men dient dus steeds via een zogenaamd web formulier in te loggen of te bellen naar een gratis nummer/bij hun plaatselijke kantoren langs te gaan en dergelijke. Sommige mensen hebben echter hoorproblemen, zijn slecht te been en dergelijke, is het zo moeilijk om gewoon een e-mail adres op te gevn waar klanten of toekomstige klanten hen kunnen bereiken?
Tevens is het zo dat men via gewone mail een leesbevestiging kan vragen en het gezegde nog kan nalezen en of als bewijs heeft in geval van twist?

Mijn vraag is nu of iemand de mail adressen van de klantendiensten van de grote mobile providers heeft, ik denk dat ik niet de enige ben die dit wil weten.

Ik wens jullie nog een prettig weekend

Denjef
 
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles heeft te maken met het beschermen van het e-mail adres voor zoekrobots.  Kwaadwilligen kunnen aan de hand van zoekrobots het Internet afschuimen naar e-mail adressen voor SPAM doeleinden. Vandaar deze web constructies.

Je kunt er voor jezelf uit leren dat het niet verstandig is je e-mail adres open en bloot op het Internet te publiceren. Het loopt zelfs al fout wanneer je iets te kwistig bent het ter beschikking stellen van je eigen e-mail adres. De gevolgen zijn een pak ongewenste e-mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

Alles heeft te maken met het beschermen van het e-mail adres voor zoekrobots.  Kwaadwilligen kunnen aan de hand van zoekrobots het Internet afschuimen naar e-mail adressen voor SPAM doeleinden. Vandaar deze web constructies.

Je kunt er voor jezelf uit leren dat het niet verstandig is je e-mail adres open en bloot op het Internet te publiceren. Het loopt zelfs al fout wanneer je iets te kwistig bent het ter beschikking stellen van je eigen e-mail adres. De gevolgen zijn een pak ongewenste e-mail.

 

droske

 

je kan hierin best gelijk hebben, maar de gewone gebruiker is weer eens het slachtoffer ervan, zulke grote bedrijven kunnen best een beveiliging voorzien, andere firma's doen dat ook. hopelijk komen ze vroeg of laat tot dat inzicht

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, droske zei:

Wat voor beveiliging denk je dan dat die andere hanteren?

 

 

Dat weet ik natuurlijk niet, maar er zijn voldoiende firma's rechtstreeks via een mail adres bereikbaar, die beginnen dan meestal mat info@ firmanaam.xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, denjef1968 zei:

er zijn voldoiende firma's rechtstreeks via een mail adres bereikbaar

 

Dat is inderdaad zo, maar ik zou die map ongewenste e-mail eens willen zien. Ieder bedrijf moet zelf de keuze maken en als ze kiezen voor een antwoordformulier dan moeten we dat accepteren. Ze hebben daar immers hun redenen voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/5/2017 om 19:33, droske zei:

 

Dat is inderdaad zo, maar ik zou die map ongewenste e-mail eens willen zien. Ieder bedrijf moet zelf de keuze maken en als ze kiezen voor een antwoordformulier dan moeten we dat accepteren. Ze hebben daar immers hun redenen voor.

Droske,

 

Inderdaad je hebt gelijk in je standpunt, de bedrijven beslissen zelf, maar toch blijf ik mijn twijfels over de telecomoperatoren hebben. De reden waarom zij dit doen zijn volgens mij geen voor spam, maar hoofdzakelijk voor de wet. Korte uitleg, probeer maar eens te bellen met een van de operatoren en hetgeen wat men tegen je gezegd hebben, vraag maar eens of men dit als bevestiging wil doormailen, zodat je juridisch iets in je handen zou hebben moest er twist zijn, ze zullen dit niet doen. Ze proberen je steeds telefonisch te woord te staan(wat met de mensen met gehoorproblemen, ja die zijn er ook en gebruiken hun smartphone voor andere dingen), anders proberen ze je naar een center te sturen en ook daar zal men niks op papier zetten. Dus volgens mij heeft dit vooral de juridische reden, maar we kunnen er natuurlijk over blijven discusieren. Nog een voorbeeld van het web  formulier, geef je je data daarin zal men je niet via mail contacteren, enkel misschien met de mededeling dat men je probeert te bereiken telefonisch, maar het bijvoorbeeld niet lukt of men belt je op, dus nogmaals wat met mensen met gehoorproblemen.

 

Feit is en blijft dat dit een zeer klantonvriendelijke manier is, grootste bewijs, zelfs de meeste overheidsdiensten zijn gewoon per mail te bereiken.

 

Dus moest er iemand de adressen hebben mag hij me steeds via pn contacteren, want per telefoon/Webformulier zal ik hun nooit contacteren.

 

EN JA IK RESPECTEER HUN BESLISSING WEL, MAAR IS ZEER KLANTONVRIENDELIJK

 

mvg

 

Jef

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.