Ga naar inhoud

VEILIGE MODUS PASWOORD


aeckerlin

Aanbevolen berichten

omdat mijn pc een probleem heeft met zijn camera, ik log in via gezichtsherkenning of pincode - maak geen gebruik van paswoord. heb ik hen in veilige modus gezet in de hoop iets aan de camera te kunnen verbeteren. Helaas nu de pc in veilige modus staat kan ik er alleen toegang toe krijgen met een wachtwoord en die heb ik niet. Ik heb begrepen dat tijdens het opstarten ik de aan/ uit knop even moet indrukken dan zou er een blauw scherm moeten verschijnen? helaas dit werkt niet. Ook het ingedrukt houden van Shift heeft geen nut.  Ik heb geen idee hoe ik verder moet of waar ik zoeken moet. Heeft er iemand raad. Alvast mijn dank, gr. Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wachtwoord waar naar gevraagd wordt is dat van je Microsoft account, dat zou je normaal toch ergens veilig moeten bewaard hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het wachtwoord kunnen vinden?

 

Hoe opstarten in de veilige modus?

 

Belangrijk: Microsoftaccounts die in de normale modus inloggen met een pincode i.p.v. hun wachtwoord kunnen in de veilige modus enkel met hun wachtwoord inloggen. Wanneer je terug in de normale modus opstart lijkt het alsof je ook nu terug enkel met je wachtwoord kunt inloggen. Klik, onder het wachtwoordluikje, op aanmeldingsopties en klik op het pincode symbool. Nu kun je gewoon weer met je pincode inloggen. Opgelet… Numlock AAN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.