Ga naar inhoud

opnieuw opstarten, virtueel geheugen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraagje, onlangs had ik een slechte GPU driver geïnstalleerd (nVidia n-tune) waardoor windows een bsod gaf. na de slechte driver te verwijderen merkte ik een bijkomend probleem op. namelijk dat windows niet meer kon opnieuw opstarten (bleef eindeloos hangen in 'het opnieuw opstarten scherm'). na lang zoeken, AHCI -> SATA, snel opstarten uitschakelen, sfc_scannow, ... heb ik het probleem verholpen gekregen door virtueel geheugen weer in te schakelen... had dit namelijk uitgezet toen ik mijn SSD had geïnstalleerd omdat ik had gelezen dat virtueel geheugen ingeschakeld te laten de levensduur aanzienlijk kan verkorten op een SSD's. heb nu virtueel geheugen ingeschakeld op mijn HDD... 

 

Nu is mijn vraag hoe komt het dat dit ineens een probleem gaf en is virtueel geheugen nodig (neen, toch?)? en zouden jullie me kunnen helpen met mijn systeem na te kijken omdat het opnieuw opstarten nu langer duurt dan voordien... 

 

alvast bedankt!

 

(bijlagen met speccy overview) 

PC-YANNICK.speccy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.