Ga naar inhoud

Webpagina reageert niet meer


eddydedgroot

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd krijg ik regelmatig bij verschillende pagina's (Webpagina reageert niet meer)

ook als ik een nieuwe pagina wil openen duurt het vrij lang/ alvorens deze wordt geopend, geregeld opent hij niets, en moet ik terug heropstarten.

Ook: Als ik de pc na 1 dag terug wil gebruiken is mijn internetverbinding steeds verbroken, nochtans is aangevinkt als automatisch verbinden.

Dit is begonnen na de nieuwste update van windows 10.

Alvorens deze nieuwe update was uitgevoerd had ik dat probleem niet in windows 10

Graag jullie hulp.

met vriendelijke groeten, 

Eddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik Hijack this geinstaleerd en er een scan en logfile van gemaakt. ziehieronder

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 15:37:46, on 23/06/2017
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.15063.0000)

Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Program Files (x86)\Corel\CUH\v2\CUH.exe
C:\Program Files (x86)\Creative\Sound Blaster Cinema 2\Sound Blaster Cinema 2\SBCinema2.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Users\Eduard\Downloads\HijackThis.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = www.google.be
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = Preserve
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.be/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=
O2 - BHO: Bitdefender Wallet - {1DAC0C53-7D23-4AB3-856A-B04D98CD982A} - C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2017\Antispam32\pmbxie.dll
O2 - BHO: Skype for Business Click to Call BHO - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\OCHelper.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Microsoft SkyDrive Pro Browser Helper - {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_131\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Bitdefender Wallet - {1DAC0C53-7D23-4AB3-856A-B04D98CD982A} - C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2017\Antispam32\pmbxie.dll
O4 - HKLM\..\Run: [UpdReg] C:\WINDOWS\UpdReg.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Sound Blaster Cinema 2] "C:\Program Files (x86)\Creative\Sound Blaster Cinema 2\Sound Blaster Cinema 2\SBCinema2.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [EPSON Stylus SX400] C:\WINDOWS\system32\spool\DRIVERS\x64\3\E_IATIEGE.EXE /FU "C:\WINDOWS\TEMP\E_SAE94.tmp" /EF "HKCU"
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Eduard\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - Startup: Verzenden naar OneNote.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\office15\ONENOTEM.EXE
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype for Business Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype for Business Click to Call - {31D09BA0-12F5-4CCE-BE8A-2923E76605DA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\OCHelper.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O16 - DPF: {6C269571-C6D7-4818-BCA4-32A035E8C884} (Creative Software AutoUpdate) - http://files.creative.com/Web/softwareupdate/su/ocx/15102/CTSUEng.cab
O16 - DPF: {D4B68B83-8710-488B-A692-D74B50BA558E} (Creative Software AutoUpdate Support Package 2) - http://files.creative.com/Web/softwareupdate/ocx/15113/CTPIDPDE.cab
O16 - DPF: {F6ACF75C-C32C-447B-9BEF-46B766368D29} (Creative Software AutoUpdate Support Package) - http://files.creative.com/Web/softwareupdate/ocx/150323/CTPID.cab
O18 - Protocol: osf - {D924BDC6-C83A-4BD5-90D0-095128A113D1} - C:\Program Files\Microsoft Office 15\root\Office15\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Bitdefender Apparaatbeheer (DevMgmtService) - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender Device Management\DevMgmtService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @oem29.inf,%SERVICE_NAME%;Intel Bluetooth Service (ibtsiva) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibtsiva (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService2.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Display Container LS (NVDisplay.ContainerLocalSystem) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\Display.NvContainer\NVDisplay.Container.exe
O23 - Service: ProductAgentService - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender Agent\ProductAgentService.exe
O23 - Service: Corel License Validation Service V2, Powered by arvato (PSI_SVC_2) - arvato digital services llc - C:\Program Files (x86)\Common Files\Protexis\License Service\PsiService_2.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\SecurityHealthAgent.dll,-1002 (SecurityHealthService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\SecurityHealthService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spectrum.exe,-101 (spectrum) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\spectrum.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: SynTPEnh Caller Service (SynTPEnhService) - Synaptics Incorporated - C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnhService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Bitdefender Desktop Update Service (UPDATESRV) - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2017\updatesrv.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @oem114.inf,%ViaKaraokeSrv.SvcDesc%;VIA Karaoke digital mixer Service (VIAKaraokeService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\viakaraokesrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Bitdefender Virus Shield (VSSERV) - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2017\vsserv.exe
O23 - Service: Bitdefender Protected Service (vsservp) - Bitdefender - C:\Program Files\Bitdefender\Bitdefender 2017\vsservp.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
--
End of file - 10972 bytes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie uwe Bitdefender niet in de opstart staan, dat is vreemd.

Misschien zien de Malwarefighters iets in die log staan dat niet ok is maar volgens mij is er desbetreffend niets mis met je pc.

 

Ga eens naar Apparaatbeheer / Netwerkadapters.

Klik met de rechter muisknop op de Wi-Fi- adapter en kies Apparaat verwijderen.

Herstart de pc.

Je Wi-Fi driver wordt automatisch opnieuw geïnstalleerd. Geef je pc daar even de tijd voor.

 

Wat is het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

inderdaad het is heel vreemd.

een scan met bitdefender uitgevoerd en alles was prima, ook met malwarebytes was alles prima.

Deze problemen zijn er gekomen na de nieuwe update windowsmaker 10. (zowel pagina's openen in Edge en Internet explorer verliepen zeer moeizaam)

Ik heb nu een herstel gedaan en ben naar de vorige versie van windows 10 terug gegaan en na dit herstel werkt edge, IE en de wifi ook weer naar behoren.

Volgens mijn mening moeten deze problemen aan de windowsmaker 10 te wijten zijn.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten Eddy,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer je Windows eens op fouten.

 

Type cmd in het vak Zoeken in Windows .

Klik nu met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

De basis is dus gezond en dat is goed om weten.

Heb je al eens een speedtest van je Wi-Fi uitgevoerd. Vergelijk het resultaat eens met wat je van je abonnement mag verwachten.

 

 

Ga naar speedtest.

Kies een server en de test start automatisch.

Na de test klik je op "share this result" en dan op "Copy" om de link naar het resultaat te kopieren.

Plak dan de link in je bericht.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Traag kan je Wi-Fi niet genoemd worden maar of de door je provider beloofde snelheid gehaald wordt dan kunt u enkel zelf nagaan aan de hand van je abonnement.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.