Ga naar inhoud

960 Evo m.2 ssd niet herkent in laptop na intel rapid storage installatie


Sippie

Aanbevolen berichten

Beste iedereen,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ben al zo'n 7 uur bezig. In mijn Asus laptop zat een 128gb m.2 ssd, deze heb ik vervangen door de Samsung 960 Evo m.2 1tb schijf. Alles werkte en was in orde.

Nu heb ik per ongeluk dit gedownload en geinstalleerd:

https://downloadcenter.intel.com/download/26865/Intel-Rapid-Storage-... 

Ik dacht dat daar mn schijf sneller van werd, maar las verkeerd... nu deed de laptop het nog wel alleen ik kon bv met Samsung magician software geen gegevens meer opvragen van de m.2 ssd. 

Het zat me niet lekker en heb toen systeemherstel gedaan en Windows laten herstellen naar een eerder punt, ik kom dan alleen op een blauw scherm met ''Er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart. De computer wordt automatisch opnieuw opgestart. Hij blijft dan in een loopje met steeds hetzelfde scherm na het opnieuw opstarten.

stopcode: inaccessible boot device

Nu heb ik geprobeerd met een Windows 10 installatie-usbstick Windows opnieuw erop proberen te zetten maar bij het installatiegdeelte kan hij de ssd niet meer vinden: ''Er zijn geen stations gevonden. Klik op stuurprogramma's laden als u een stuurprogramma voor opslag wilt downloaden''

Help wat moet ik doen??! (bios kom ik wel nog in)

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.