Ga naar inhoud

Outlook agenda in ICloud


pmaris

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb mijn Outlook-agenda vanop mijn PC opgeladen in Icloud, zodat ik mijn agenda ook op mijn IPhone krijg, wat gelukt is. Maar opeens heb ik nu op mijn pc in Outlook 4 agenda's: mijn oorspronkelijke agenda, en dan onder iCloud nog eens 3 agenda's: privé - Lokale agenda en mijn agenda - Icloud. Wat is de bedoeling van die verschillende agenda's? Als agenda - Icloud niet aangevinkt is, zijn alle andere agenda's leeg. Als ik een item toevoeg in mijn oorspronkelijke agenda, verschijnt het wel in de 4 agenda's, maar wordt het niet gesynchroniseerd en komt het niet op mijn IPhone. Als ik een item toevoeg in mijn agenda - Icloud is er wel synchronisatie, maar dan gaat Outlook iedere keer een tijdje draaien, wat ik nogal irritant vind. Is het mogelijk in te stellen dat er geen permanente synchro moet gebeuren, maar 1 keer om de zoveel tijd?

Alvast dank bij voorbaat voor nuttige uitleg.

 

Met vriendelijke groeten,

Paul

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.