Ga naar inhoud

Windows installatie en de Sapphire HD 3850


Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Ik heb een klein probleempje. Zoals wij Windows gebruikers weten moet ons systeem helaas regelmatig geformatteerd worden om de gang er een beetje in te houden.

Normaal gesproken heb ik mijn systeem snel weer op orde. Alleen nu loop ik vast. Ik heb namelijk mijn Asus 9250 videokaart verruilt voor een Sapphire HD 3850. Wanneer Windows XP gaat checken, tijdens de installatie (je ziet het beeld dan een aantal keren "knipperen"), houdt de installatie bij mij op. De installatie loopt niet vast maar hij installeert Windows XP gewoon niet verder. Als ik de Asus 9250 videokaart weer in de AGP poort stop loopt de Windows XP installatie wel gewoon door.

De Sapphire HD 3850 videokaart werkt wel. Als ik deze kaart namelijk verruil voor de Asus 9250 videokaart, na de installatie, werkt deze wel onder Windows XP.

Heeft iemand een antwoordt op dit probleem? Ik blijf wel Windows XP trouw. Vista is dus geen oplossing voor me.

Alvast bedankt,

Groetjes,

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.