Ga naar inhoud

Kan geen verbinding maken met dit netwerk, maar GSM kan dit wel..


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dit is de eerste keer dat ik terecht kom op deze website en ik ben ook totaal geen computerexpert :) 

Maar ik heb dringend hulp nodig, aangezien ik op Erasmus ben in Finland en geen enkele IT-vrienden kan bereiken.

 

Ik kan met mijn laptop etc. op een Wifi netwerk op mijn verblijfplaats hier. Dit werkte goed tot dat ik terug kwam op mijn kamer, mijn laptop heropstartte, en ik dus geen verbinding kon maken met dit netwerk. Om in te loggen bij dit netwerk moest je zelf een login aanmaken. Diezelfde login kon je dan gebruiken als login voor wifi.

Wifi werkt niet meer op mijn Surface (windows 10), maar wel nog op mijn GSM. Op andere plaatsen lukt het wel om te verbinden met netwerken met de Surface.

 

Ik heb al talloze dingen gedaan:

* PC opnieuw opstarten

* Netwerk vergeten

*In Apparaatbeheer netwerk adapter uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld

* updates opgezocht en geïnstalleerd

 

Stekker uittrekken van modem etc. kan ik dus niet doen aangezien dit een soort netwerk voor studenten is.... (te vergelijken met KotNet etc.)

 

Wie, o wie kan mij helpen? En liefst in klaar en duidelijke taal :) 

 

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.