Ga naar inhoud

email weg in win 10


Kees Velddijk

Aanbevolen berichten

Ik heb door problemen mijn PC opnieuw moeten instellen. (win 10)

Kon geen back-up maken.

Gekozen voor de optie: Mijn bestanden behouden (Apps en instellingen worden verwijderd, maar  uw persoonlijke bestanden worden bewaard)

Helaas ben ik toch mijn mail historie in outlook kwijtgeraakt. (kan geen .pst bestanden vinden)

Wie kan mij helpen deze terug te vinden. (heel belangrijke mail)

Help help

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds Microsoft Outlook 2010 bevinden de pst bestanden zich in de map Outlook bestanden in de map Documenten.

Onder persoonlijke bestanden wordt de inhoud van de mappen van de betreffende Windows account(s) verstaan.

In Windows 10 zijn dat standaard de volgende mappen:

  • 3D-objecten
  • Afbeeldingen
  • Bureaublad
  • Contactpersonen
  • Downloads
  • Favorieten
  • Koppelingen
  • Muziek
  • Opgeslagen spellen
  • Video's
  • Zoekopdrachten

Omdat je geen pst bestand terugvindt in je persoonlijke mappen vermoed ik dat je een oudere versie van Microsoft Office gebruikte. Destijds werden de pst bestanden opgeslagen onder de "onzichtbare" map AppData. Deze wordt tegenwoordig door Microsoft helaas eerder tot de instellingen dan wel tot de persoonlijke mappen gerekend.

 

Met een beetje geluk kun je dat (die) pst bestand(en) nog boven water halen met het gratis programma Recuva.

Download en installeer Recuva:

https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/recuva-fotos-bestanden-terugvinden-bestandsherstel

 

Opgelet: Sla het gevondene niet op dezelfde partitie op dan waar het heeft gestaan want dan overschrijf  je mogelijk het gevondene en kun je het niet recupereren.

Dus eerst elders opslaan en na afloop van de procedure kun je de gevonden bestanden terug zetten waar je ze hebben wil.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.