Ga naar inhoud

bestanden externe harde schijf weg !!!


Gast Aäron20

Aanbevolen berichten

Gast Aäron20

ik heb zojuist mijn laptop geformateerd van mijn broer. Ik ben helaas vergeten om mijn externe harde schijf er uit te halen. nu is heel mijn harde schijf mee geformateerd en ben ik zeer belangrijke foto's en software kwijt waar ik echt niet zonder kan. de enige backup van deze harde schijf stond op de laptop van mijn broer die nu ook gewist is. Kan iemand mij hier alsjeblieft mee helpen? alle hulp is welkom. Ik moet doen wat kost om deze bestanden terug te krijgen op mijn externe harde schijf...

Groetjes Aäron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hiervoor datarecoverysoftware gebruiken.

1) koppel de harde schijf gewoon af van je pc nu

2) sluit ze aan op een computer waarvan je nog meer interne vrije harde schijfruimte hebt dan je externe harde schijf groot is

3) installeer een datarecoveryprogramma zoals r-studio (voor de keuze van welke rstudio je koopt; kijk of je HD fat of NTFS was, en koop dan de rstudio fat/ntfs die je nodig hebt, kost 50$)

4) draai dat programma, laat de externe harde schijf scannen (als je nog geen andere bestanden op die schijf gezet hebt gaat hij alles terugvinden)

5) laat de volledige harde schijf recoveren op de interne schijf in de pc.

Het belangrijkste is dat je NIETS op die externe harde schijf zet van info, anders kan je data verloren zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Aäron20

is er geen freeware waar je deze bestanden kan terug halen? het is een 250gig iomega ntfs externe schijf. Weet je hoeveel dit mij kan kosten als ik dit in een computerwinkel laat doen?

tanx for reply

grtz aaron

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.