Ga naar inhoud

Inschalen van 10 naar 7


Giant-squid

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik vraag hulp voor een vriendin van mij. 

Mop het moment heeft ze Windows 8 op haar laptop. Daar kan ze redelijker wijs mee overweg. Met Windows 7 iets beter. Nu gaat ze een nieuwe laptop kopen, en dat zal Windows 10 zijn denk ik. Nu is mijn vraag, zou het mogelijk zijn van Windows 10 om over te schakelen naar het uiterlijk van Windows 7. Ik zelf werk met Apple dus ben een leek wat Windows betreft. 

Graag zou ik hierop een antwoord krijgen. 

Met vriendelijke groet. John

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Giant-squid zei:

zou het mogelijk zijn van Windows 10 om over te schakelen naar het uiterlijk van Windows 7.

Zeker niet aan denken. De evolutie van de tijd moet je gewoon mee oppikken. Kan je vriendin ook nog zo hard lopen als vele jaren geleden? Neen dus! Is ze daardoor levensmoe? Ik denk het niet.

Het is niet alleen een kwestie van aanvaarden maar ook van "wennen" . En geloof me, het went zeer snel. Ik ben ook actief in een zogenaamd computeratelier van een bepaalde gemeente en daar tref ik 80 plussers aan die zeer goed overweg kunnen mt Windows 10. Ook zij hebben de hele Windows evolutie meegemaakt.

Dus best niet paniekeren en geloven in je eigen kunnen. Zegt dat maar tegen je vriendin, ze gaat je er later dankbaar om zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.