Ga naar inhoud

Wijziging wachtwoord Facebook lukt niet.


treezeke21

Aanbevolen berichten

Hallo, afgelopen vrijdag kreeg ik van Facebook een mail dat er iemand geprobeerd had met mijn gegevens in te loggen op mijn Facebookaccount. Indien ik dit niet gedaan had, moest ik best mijn paswoord aanpassen. Ik heb dan voor het veiligste gekozen en wou een nieuw wachtwoord aanmaken. Alles gaat prima, ik kies een nieuw wachtwoord, maar daarna moet je nog een aantal stappen doorlopen met vragen die Facebook u vraagt zoals dat je moet aanduiden wie je laatst als vriend heb toegevoegd, waar je laatst op gereageerd hebt, en dan als laatste stap moet je aan of uitvinken welke Posts je zelf geplaatst hebt. En tot deze laatste vraag gaat alles goed, maar daar blijft de pc op zotdraaien. Ik heb mijn pc zelfs 12 uur laten openstaan, en zelfs dan geraak ik niet verder. Ik blijf maar steeds het draaiende tandwiel zien. Tevens heb ik geprobeerd met alles uit te vinken zodat er niets moest verwijderd worden, maar dan nog blijft hij zotdraaien. Aangezien dit profiel gelinkt is aan mijn pagina van mijn winkel, zou ik toch heel graag opnieuw op mijn profiel geraken. Zijn er mensen die mij verder kunnen helpen, want naar FAcebook kan ik helaas niet bellen om dit op te lossen. Alvast bedankt voor jullie hulp, want ik ben echt ten einde raad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, dit heb ik reeds gedaan, echter zonder resultaat. Toen ik opnieuw wou proberen bleef het weer draaien. Ik heb trouwens al via chroom geprobeerd omdat ik dacht dat het aan internet explorer lag, maar ook dat is geen oplossing. Ik hoop echt dat er iemand een oplossing kan aanbieden. Ik probeer ook via Facebook zelf te contacteren, maar tot nu toe zonder resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf geen Facebook gebruiker en heb er dus geen kennis van. Ik vrees echter dat je account geblokkeerd is.

Op 16/9/2018 om 20:03, treezeke21 zei:

En tot deze laatste vraag gaat alles goed, maar daar blijft de pc op zotdraaien.

Misschien heb je toch een vraag onjuist beantwoord of zo.

 

Hopelijk komt een Facebook kenner ter hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn account is niet geblokkeerd wat ik kan via een andere persoon wel naar mijn profiel gaan kijken en dat kun je niet als uw profiel geblokkeerd is dacht ik. Wat de vragen betreft kun je niet missen want je moet gewoon aanvinken of afvinken wat je de laatste dagen op je profiel gedaan hebt zoals vrienden toevoegen, waar heb je op gereageerd enzo. Ik kan alles goed doorlopen tot en met de laatste stap waar hij dus komt vragen wat er mag verwijderd worden van wat jij gepost hebt. En het rare is dat hij daar vanaf het begin dat je op Facebook bent alles gaat selecteren (wat dus best veel is wanneer je wat actief bent op FB), en voor de andere vragen maar van de laatste weken. Het is dus volgens mij een bug in het programma. Alvast bedankt toch voor uw reactie, en ik hoop echt dat er iemand kan helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.