Ga naar inhoud

schijf C:\ blijft maar opgevult geraken zonder dat er bestanden gedownload worden


milemarker

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

 

de laatste 2 - 3 jaren mer ik dat mijn C schijf die 460GB gemakkelijk vol geraak. ik verwijder constant gegevens en programma's, maar er blijven maar GB's van gegevens toekomen. nu wordt het nogal acuut aangezien ik soms op enkele MB zit. soms zelf met een paar KB , en alles vastloopt en ik snel wier iets verwijder of naar de 😧 schijf verzet (die ook bijna volzit). 

 

ik zou niet weten waar al die 460 GB aan gegevens zijn, ik heb ongeveer 50GB aan films en muziek, voor de rest gebruik ik niet meer programma's in vergelijking met 2-3 jaar geleden.

ik heb norton en zou geen virussen hebben. schijfopruiming heb ik al meer dan 50 keer uitgevoerd inmiddels, defragmenteren ook. ik heb hitmanpro eens uitgevoerd en zag  een hoop tracking cookies maar verder niks (mijn licentie is verlopen dus kon ze niet verwijderen).

 

 een 3 tal jaar geleden ben ik wel eens gekraakt geweest dus vermoed dat dit misschien een oorzaak kan zijn? de computer is ook serieus vertraagd, ookal staan er geen programma's aan. 

 

iemand die kan weten wat al die schijfruimte constant opslokt...?

bedankt wie een mogelijke oorzaak (en evt oplossing weet), of wat ik kan doen...

 

groetjes :)

 

 

aangepast door milemarker
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.