Ga naar inhoud

Bootable usb stick maken met AOMEI Backupper standaard


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, ik heb al diverse keren geprobeerd een opstart usb stick te maken met het programma AOMEI, het programma geeft aan dat het gelukt is maar als ik probeer op te starten dan weet ik niet welke optie ik moet selecteren in het bios daar staan namelijk verschillende opties in.

Kan iemand mij helpen om de juiste optie te kiezen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet

Cor van Balkum

20181018_155806.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op <F12> wanneer het Dell-logo verschijnt om een eenmalig startmenu te openen met een lijst van geldige opstartapparaten voor de computer. De in het opstartmenu vermelde apparaten hangen af van de opstartapparaten van de computer.

  • Internal HDD (Interne vaste schijf)

  • CD/DVD/CD-RW Drive (Cd/dvd/cd-rw-station)

  • Onboard NIC (Ingebouwde netwerkadapter)

  • BIOS Setup-programma

  • Diagnostics (Diagnoseprogramma). Hiermee start u het diagnoseprogramma PSA (Pre-boot System Assessment).

Dit menu is handig wanneer u vanaf een bepaald apparaat wilt opstarten of een systeemdiagnose wilt uitvoeren. Het gebruik van het opstartmenu verandert niets aan de in het BIOS opgeslagen opstartvolgorde.

Ga aan de hand van de pijltoetsen in het startmenu naar de AOMEI USB-stick en druk op ENTER.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.