Ga naar inhoud

Flikkerend scherm en streep onderin beeldscherm


Antsje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vraag betreffende mijn laptop, een Acer Aspire E5-573 series. Er is een tijd terug water overheen gevallen, dit probleem heb ik al eens eerder gehad en heb toen het toetsenbord vervangen en alles was weer prima. Ik heb de laptop nu aan de kant gelegd, we hebben nog een andere, ik heb em weer uit het stof gehaald en hij doet het nog, toetsenbord (space) haperde iets maar ik heb de toets er af gehaald en weer opnieuw geplaatst, dit probleempje is opgelost. Maar het beeld is niet oke, bij het opstarten krijg ik een groene streep ergens onderin, na een paar minuten begint het onderste gedeelte van het scherm te fikkeren, zo om de 3 seconden. Mijn vraag is of dit aan het beeldscherm zelf kan liggen of is er toch iets anders aan de hand? Ik heb de neiging om een nieuw scherm te bestellen maar stel het ligt daar niet aan, dan heb ik dit voor niks gekocht. Misschien dat jullie een idee hebben, ik kan een foto/video sturen indien gewenst.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum. :welkom:

 

Koppel eens een extern beeldscherm (monitor) aan je laptop. Als dan de beeldweergave normaal is dan weet je zeker dat het aan je scherm ligt en niet aan de videokaart.

Als je zelf niet over een extern scherm beschikt dan weet je er wel voor even eentje te lenen bij iemand uit je kennissenkring.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.