Ga naar inhoud

Programma's overzetten


Gast evamia

Aanbevolen berichten

dat komt omdat het programma de registratie opslaat in het register. Dit is het logboek van pc als het ware waar alle programmalicenties in aanwezig zijn en programmainstellingen;

U zou kunnen proberen de sleutels te kopieren naar de andere pc, maar dit lijkt me wel een drukke bezigheid aangezien je niet kan weten waar exact die gegevens staan in het register.

u kan het wel proberen: Op de pc waar Windi geinstalleerd staat, gaat u naar start, kies uitvoeren en typ regedit en druk op enter. De register editor opent. Kies menu bewerken en kies zoeken, typ nu Windi in. Ik weer niet of dit iets oplevert. wanneer dit iets oplevert zal je aan de rechterkant waarden zien. wanneer je er zo eentje aanklikt ga je naar Bestand en kies je exporteren. nu kan je die sleutel opslaan.

Op je nieuwe pc, open je dan ook regedit en kies je bestand en kies je importeren

Hopelijk geraak je wijs uit m'n uitleg

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou vergeet het maar de stand alone versie een pc dus kost 99 euro voor de overige pc of licentie's betaald u 999 euro

het enige wat mischien gaat is een crack en dat mag hier niet.

aanvulling

10.22. Waarom wordt WinDi beschermd voor "piraten" ?

Volgens onze bedrijfsstrategie leveren wij aan zeer schappelijke prijzen, en zorgen ervoor dat we zo een maximum aantal personen bereiken, die zonder zware investeringen dit systeem kunnen gebruiken. De bescherming stelt deze redelijke prijs veilig, omdat we niet in de prijs moeten verrekenen dat één licentie honderden keren wordt gekopieerd.

U kan WinDi 3 keer installeren (op drie verschillende PC's). Er staat geen limiet op het aantal installeringen op dezelfde PC - de gebruiker kan dus twee backups maken voor het geval dat bv. de harde schijf crasht.

maak een backup en probeer deze dus op je laptop te zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,tijdens het copieren geen probleem. Heb de map Windi gekopierd naar cd en kan probleemloos naar laptop kopieren.Als ik het programme opstart krijg ik echter de melding dat dit programma géén freeware is en niet is geregistreerd.Als ik opstart blokkeerd het programma en moet ik een keyword intypen om te deblokkeren.Heb het programma nochtans officieel gekocht.

Alle hulp is welkom.dank bij voorbaat

dat keyword heb je toch werkt dat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.