Ga naar inhoud

Problemen vervangen HD


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik had het topic al opgemerkt maar heb het overgelaten aan iemand die daar meer in onderlegd is dan ik. Je hebt met Dasle je juiste persoon aan de haak.

 

57 minuten geleden, Micha Vandenbroele zei:

Zou ik de 2TB harde schijf en die oude SSD in de nieuwe pc steken of is dat niet slim?

Die 2 TB schijf kun je perfect opnieuw gebruiken maar ik raad je aan ze pas te koppelen nadat je Windows opnieuw hebt geïnstalleerd op je SAMSUNG SSD.

Ik ben echter benieuwd of je met 600 euro weg gaat komen voor de wensen die je kenbaar hebt gemaakt. Lijkt me moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

DROSKE!!! Ik zou het liever niet zeggen uit trots maar heb het probleem gevonden. Er zat namelijk zo een mini bluetooth usb connecter in mijn pc :) Nooit meer aan gedacht natuurlijk. Uitgeplugt en Bam everything worked like charm. Alles werk gewoon en mijn oude ssd verwijderen zonder problemen. 

Versta me er niet aan. Voor de zekerheid nog eens ingestoken en dan weer hetzelfde probleem. Nochtans detecteert mijn pc die connecter niet. want vind hem nergens terug.

In ieder geval opstarttijd veel sneller :D

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.