Ga naar inhoud

Onthouden van inlog gegevens


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

 

Vraag 1;

Ik werk met Win.10 en als browser Chrome.

Steeds als ik wil inloggen in mijn OneDrive ben ik verplicht mijn inlog XXXXX@hotmail.com in te geven.

Daarna wordt mijn ww autom. herkent en dient niet ingegeven te worden.

Dit vind ik een beetje vervelend, kan dit door middel van een instelling in de browser aangezet worden, Waar?

Vraag 2;

Als ik inlog op mijn G-Drive is er altijd een verificatiecode (in twee stappen) dat ik ontvang om verder te kunnen.

Waarom is dit nodig, in twee stappen? Als dit voor niets nodig is kan dit uitschakelen in de instellingen op Google Drive? 

 

Alvast op voorhand bedankt

grt. djdanvan

inloggen hotmail 1.JPG

inloggen hotmail 2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan droske,

Waar mijn vraag over HOTMAIL.

(Steeds als ik wil inloggen in mijn OneDrive ben ik verplicht mijn inlog XXXXX@hotmail.com in te geven.

Daarna wordt mijn ww autom. herkent en dient niet ingegeven te worden.

Dit vind ik een beetje vervelend, kan dit door middel van een instelling in de browser aangezet worden, Waar?)

 

gr djdanvan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens met rechts op het icoontje van OneDrive in de systeembalk aan de klok.

Klik op Instellingen en daarna op het tabblad Instellingen.

Staat er een vinkje bij OneDrive automatisch starten wanneer ik me aanmeld bij Windows?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.