Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

BDC

Persoonlijke mappen Incredimail weg na herinstalleren Incredimail

Aanbevolen berichten

Ik had probplemen met uitgaande mails in Incredimail en heb de Incredimail opnieuw geïnstalleerd om zo de meest recente versie te hebben. Ben zo van de 2.0 versie naar de 2.5 versie gegaan. Na deze herinstallatie heb ik gemerkt dat ik mijn persoonlijk mappen met toch belangrijke info niet meer heb. Kan ik deze op een of andere mannier terughalen? Helpt een systeemherstel waarbij ik mijn pc naar een eerdre datum zet? Of kan ik via Incredimail zelf iets recupereren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Je kan mappen op 2 manieren opslaan,Lokaal en op de server van je provider. Als je inlogt via het web zonder gebruik te maken van Incredimail  en je vindt deze belangrijke info daar terug is het kwestie van in incredimail terug mappen aan te maken en de belangrijke info terug te plaatsen.

vind je de info niet terug moet je idd terug gaan naar een eerdere datum daar de gewenste gegevens exporteren, icredimail opnieuw installeren en de gegevens terug importeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Ok, Alvast bedankt voor info, Maar ik vraag mij af of ik met mijn pc enkele dagen terug te zetten ook de toenmalige data van Incredimail zal krijgen. Wordt deze mee teruggezet? Ik zal het in ieder geval ook al eens proberen om via het web op de server van mijn provider, dit is Telenet, te gaan zoeken....

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.