Ga naar inhoud

Pc voor GTA IV


Aanbevolen berichten

Draaien zal het zeker.

Hangt ook een beetje af van welke resolutie je speelt?

Op medium met niet al te hoge resolutie gaat GTA lukken, maar GTA is echt een uitzondering (met een vinger wijzend naar Rockstart), alle andere games ga je mooi volluit kunnen spelen.

Maar neem ipv een 9600GT bijvoorbeeld een HD4830, dan krijg je een "Dragon' platform (AMD CPU + Chipset + ATi/AMD grafische kaart) ik heb hier wat ervaring mee, en zijn echt lekkere systemen.

Deze kost 94 euro en presteert toch wat beter dan een 9600GT, die nogeens meer kost denk ik.

Jou 9600GT is wel een 1GB versie, maar dat heeft weinig nut met zo'n kaart.

Eer dat het geheugen van de kaart volzit is die al lang niet snel genoeg om het aan te kunnen.

Daarom denk ik dat 512mb ruim voldeonde is bij resolutie tot 1650*1080 bijvoorbeeld.

En goede (online) winkel is Azerty.nl, Yannick en ik hebben daar al wat gekocht en zijn zeer tevreden!

Ik weet niet waar je woont maar het is dus in Nederland maar ze verzenden naar België en dat is vrij goedkoop daar.

En ik heb even je post gesplitst, zo houden we alles overzichtelijk en netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.