Ga naar inhoud

draadloze muis en touchpad werkt niet meer


ritakwita

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn echtgenoot heeft een laptop windows vista, zondag heeft mijn zoon met zijn pc gewerkt en afgesloten, hij werkt steeds met de touchpad. Maandag wou mijn echtgenoot op de laptop werken maar de draadloze muis werkte niet meer. Ik werk ook niet met een touchpad want heb een toren maar het is me toch gelukt om naar de instellingen te gaan voor de mis en touchpad. Heb gekeken naar de instellingen voor de muis in extra muisopties onder verwante instellingen en daar stond de touchpad geactiveerd, ben geweest kijken naar de instellingen van de touchpad en daar stond eveneens de touchpad ingesteld. Raar !!!!! andere draadloze muis genomen, nieuwe batterijen ingestoken, pijltje bewoog niet. Heb geprobeerd met de Fn toets en een van de F1 tot F9 toetsen de touchpad uit te schakelen maar het lukte mij niet. Ben terug naar de instellingen van de muis gegaan en daar heb ik een stommiteit gedaan, heb daar de touchpad verwijderd omdat ik dacht dat de draadloze muis het zou overgenomen hebben. Resultaat, de touchpad gaat niet meer en de muis gaat niet meer. Heb de laptop moeten afsluiten met de aan en uit knop daar geen van beiden nog reageerde. Hoe zou ik hem weer aan de praat kunnen krijgen ? weten jullie raad ?

Alvast bedankt.

 

Rita.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ritakwita zei:

Heb de laptop moeten afsluiten met de aan en uit knop daar geen van beiden nog reageerde. Hoe zou ik hem weer aan de praat kunnen krijgen ? weten jullie raad ?

Start hij niet meer op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.